Geplaatst op 11-7-2019 door Workforce8 Support
Sinds enkele weken hebben we een zakelijke WhatsApp als toevoeging aan onze klantenservice. Deze service is alleen bedoeld voor de berichtenservice (chat) en het is dan ook niet mogelijk om naar dit telefoonnummer te bellen. We proberen uw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Let er wel op, op werkdagen zal de service enkele malen per dag worden gecheckt, we kunnen u niet beloven dat u direct reactie van ons ontvangt. In het weekend en buiten kantoortijden worden berichten niet beantwoord.
Waar kun je o.a. WhatsApp voor gebruiken?
- Vragen over producten
- Vragen over een dienst of werkwijze
- Foto's doorsturen van een klacht (uiteindelijk zullen we u altijd vragen ons een verzamel e-mail te sturen met daarin de klacht omschrijving en bijbehorende foto's)
- Tijdens een telefoongesprek met de klantenservice kunnen we u en u ons real time voorbeelden doorsturen
U kunt ons een bericht sturen op WhatsApp nummer: 06-86896003.